Promocyjna para w gwizdek
Miasta chętnie się promują. Problem w tym, że brak im strategii i wizji – twierdzi specjalista ds. promocji
W ostatnim czasie wydatki na działania promocyjne samorządów dynamicznie rosły. W latach 2005 – 2011 zwiększyły się one o 575 mln zł (ze 108,8 do 684,4 mln zł). Większość z tych pieniędzy pochodziła z Unii Europejskiej. Dlatego miasta tak chętnie się promowały. Problem w tym, że bez strategii, wizji, a często nawet bez przykuwającej wzrok spójnej kreacji.
Jak wynika z badań przeprowadzonych przez Instytut Badawczy IPC, 51 proc. jednostek samorządu...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta