Kupują sprytniej... w sieci
Już 30 proc. Polaków kupuje online. Czy to dużo? Polacy pod tym względem są na 17. miejscu w Europie i mają jeszcze sporo do nadrobienia.
Ciekawsze jednak jest nie to, gdzie kupujemy, ale jak pomaga nam w tym Internet. Okazuje się, że niezależnie od tego, czy transakcję finalizujemy w sieci, czy też w rzeczywistym sklepie, decyzję o tym, co kupimy, podejmujemy jednak... już w Internecie!
Powszechny dostęp do informacji zmienił sposób, w jaki kształtują się preferencje zakupowe klientów. Nigdy wcześniej porównywanie produktów – ich właściwości, parametrów i ceny – nie było tak proste. Dodatkowo nigdy wcześniej marki nie były tak silnie wystawione na opinie i rekomendacje konsumentów. Ponadto właśnie te opinie i informacje zgromadzone w sieci...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta