Unikalny pomysł zwiększa szansę na sukces
Zakładając firmę w sieci, wydamy mniej niż na podobną w świecie rzeczywistym. Ale ta w Internecie musi opierać się na oryginalnym pomyśle. Inaczej trudno myśleć o jej powodzeniu
Robert Biskupski przez kilkanaście lat pracował w różnych korporacjach. Kilka miesięcy temu odszedł, by założyć własny biznes. W sieci. To był portal Warszawski Serwis Prasowy z lokalnymi informacjami o stolicy. Jego zdaniem, aby odnieść sukces w e-biznesie, warto poszukać jakiejś niezagospodarowanej niszy, gdzie usługi ułatwiłyby życie odbiorcom.
- Internet jest o tyle dobrym miejscem do zakładania działalności, że wymaga mniejszych nakładów niż inny biznes. Organizując sklep internetowy, nie musimy płacić ogromnego czynszu za lokal, opłacać pracowników, którzy będą stać za ladą lub siedzieć w recepcji, czy utrzymywać pomieszczenia w porządku. Wiadomo - opłaty są - trzeba wykupić domenę, hosting i oprogramowanie, zadbać o odpowiednią prezentację produktów, ale kosztuje to o wiele mniej niż w biznesie stacjonarnym - mówi Biskupski.
Radzi, że zanim zdecydujemy się na otwarcie biznesu internetowego, warto sprawdzić, czy nasz pomysł jest na tyle nowatorski i ciekawy, że przyciągnie...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta