Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Biznes w sieci

29 kwietnia 2013 | e-Biznes

Kanały dystrybucji | Jeszcze kilka lat temu sprzedaż internetowa była jedynie uzupełnieniem tradycyjnych kanałów dystrybucji. Dziś handel nie może się bez tego obejść.

Intensywnemu rozwojowi branży e-commerce sprzyja informatyzacja kraju. W szczególności plany Urzędu Komunikacji Elektronicznej dotyczące zapewnienia dostępu do Internetu 30 Mb/s dla 30 proc. gospodarstw do końca 2015 roku.

Istotne są też działania dużych graczy rynkowych, takich jak np. Tesco, Saturn, Deichmann, którzy poszerzają swoje kanały sprzedaży o usługi online. Rośnie też liczba osób wykorzystujących Internet do zakupów. Potencjał branży zauważalny jest na kilku obszarach, a rynek nadal jest nienasycony. To pozwala dołączyć do niego kolejnym uczestnikom.

Wybierając platformę sklepu internetowego, najważniejsze spraw, co należy uwzględnić, jest posiadane zaplecze finansowe i znajomość technologii. Własne możliwości w tych kwestiach są...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 9524

Spis treści
Zamów abonament