Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Lojalny klient, większa sprzedaż

29 kwietnia 2013 | e-Biznes
autor zdjęcia: Paweł Gałka
źródło: Rzeczpospolita

Programy lojalnościowe mogą być skierowane zarówno do konsumentów, jak i kontrahentów biznesowych. Przedsiębiorcy coraz chętniej sięgają po takie narzędzie wsparcia sprzedaży.

Zasięg programów lojalnościowych kierowanych do konsumentów jest najczęściej ogólnopolski, a ich uczestników mogą być tysiące. Mają one bezpośrednie przełożenie na wyniki sprzedaży, a ich efekty są dostrzegalne w stosunkowo krótkim czasie.

Wzrost nakładów

Jak pokazują wyniki badania przeprowadzonego przez instytut ARC Rynek i Opinia na zlecenie Sodexo Motivation Solutions, w 2012 roku połowa przedsiębiorstw prowadziła programy lojalnościowe skierowane do kontrahentów, a co czwarty deklaruje ich stosowanie w przyszłości. Firmy przyznają, że nie oszczędzają na takich działaniach. Jak wynika z raportu, średnia roczna kwota przeznaczona na program motywacyjny dla partnerów...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 9524

Spis treści
Zamów abonament