Lojalny klient, większa sprzedaż
Programy lojalnościowe mogą być skierowane zarówno do konsumentów, jak i kontrahentów biznesowych. Przedsiębiorcy coraz chętniej sięgają po takie narzędzie wsparcia sprzedaży.
Zasięg programów lojalnościowych kierowanych do konsumentów jest najczęściej ogólnopolski, a ich uczestników mogą być tysiące. Mają one bezpośrednie przełożenie na wyniki sprzedaży, a ich efekty są dostrzegalne w stosunkowo krótkim czasie.
Wzrost nakładów
Jak pokazują wyniki badania przeprowadzonego przez instytut ARC Rynek i Opinia na zlecenie Sodexo Motivation Solutions, w 2012 roku połowa przedsiębiorstw prowadziła programy lojalnościowe skierowane do kontrahentów, a co czwarty deklaruje ich stosowanie w przyszłości. Firmy przyznają, że nie oszczędzają na takich działaniach. Jak wynika z raportu, średnia roczna kwota przeznaczona na program motywacyjny dla partnerów...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta