Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Jeszcze zaskoczymy rynek

18 września 2013 | Ekonomia | Danuta Walewska
źródło: materiały prasowe

Oczekuję poprawy sytuacji w branży motoryzacyjnej w ostatnim kwartale tego roku i powolnego wzrostu w roku 2014 – mówi w rozmowie z Danutą Walewską dyrektor generalny Hyundai Motor Europe.

Waszych dilerów widać w tej chwili w miejscach, w których ich dotychczas nie było. Czy jest to element nowej strategii wyjścia do potencjalnych klientów?

Alan Rushforth: Tak, to element naszej nowej strategii, a tych pomysłów jest znacznie więcej. To także element naszego programu odnalezienia prawdziwej „osobowości" i rozpoznawalności marki Hyundai w Europie. Dlatego potrzebujemy innowacyjnego podejścia. Obiecuję: jeszcze zaskoczymy rynek.

Na tle krajów Europy Zachodniej, między innymi Francji i Włoch, polski rynek wygląda doskonale

Czy taką innowacją było postawienie Skody przez czeskiego dilera obok waszego modelu i30?

Był to pomysł naszego czeskiego zespołu, a okazało się, że zyskał on rozgłos na całym świecie. Pisały o tym nawet koreańskie gazety. W Czechach mamy dzisiaj 10-procentowy udział w rynku, ale oczywiście udział Skody jest wielokrotnie większy. A dla każdej marki przychodzi czas, kiedy musi określić się na rynku. To dlatego nasi dilerzy postanowili powalczyć w „jaskini lwa" i postawili i30 obok Octavii. Osobiście uważam,...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9642

Wydanie: 9642

Spis treści
Zamów abonament