Jeszcze zaskoczymy rynek
Oczekuję poprawy sytuacji w branży motoryzacyjnej w ostatnim kwartale tego roku i powolnego wzrostu w roku 2014 – mówi w rozmowie z Danutą Walewską dyrektor generalny Hyundai Motor Europe.
Waszych dilerów widać w tej chwili w miejscach, w których ich dotychczas nie było. Czy jest to element nowej strategii wyjścia do potencjalnych klientów?
Alan Rushforth: Tak, to element naszej nowej strategii, a tych pomysłów jest znacznie więcej. To także element naszego programu odnalezienia prawdziwej „osobowości" i rozpoznawalności marki Hyundai w Europie. Dlatego potrzebujemy innowacyjnego podejścia. Obiecuję: jeszcze zaskoczymy rynek.
Na tle krajów Europy Zachodniej, między innymi Francji i Włoch, polski rynek wygląda doskonale
Czy taką innowacją było postawienie Skody przez czeskiego dilera obok waszego modelu i30?
Był to pomysł naszego czeskiego zespołu, a okazało się, że zyskał on rozgłos na całym świecie. Pisały o tym nawet koreańskie gazety. W Czechach mamy dzisiaj 10-procentowy udział w rynku, ale oczywiście udział Skody jest wielokrotnie większy. A dla każdej marki przychodzi czas, kiedy musi określić się na rynku. To dlatego nasi dilerzy postanowili powalczyć w „jaskini lwa" i postawili i30 obok Octavii. Osobiście uważam,...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta