Bez bonifikat i programów lojalnościowych
Reklamy apteki oraz jej działalności nie stanowią jedynie informacje o adresie i godzinie otwarcia.
Wraz z wejściem w życie z początkiem 2012 r. ustawy refundacyjnej, do Prawa farmaceutycznego zostały wprowadzone regulacje, które uniemożliwiły reklamowanie aptekom ich działalności. W poprzednim stanie prawnym zabroniona była reklama działalności aptek kierowana do publicznej wiadomości, odnosząca się w sposób bezpośredni do refundowanych leków oraz wyrobów medycznych. Regulacja ta ściśle korelowała z ogólną zasadą, wynikającą z Prawa farmaceutycznego, która zakazuje reklamy kierowanej do publicznej wiadomości (tj. do przeciętnego konsumenta, a nie specjalisty) produktów refundowanych. Oznacza to, że zakazane było jedynie reklamowanie apteki w zakresie jej działalności związanej ze sprzedażą leków przepisywanych na receptę, a możliwa była...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta