Firmy wciąż uczą się korzystać z Internetu
Raport | Spółki potrzebują nowych argumentów, by korzystać z sieci.
Klienci indywidualni aktywniej niż przedsiębiorcy korzystają z dostępu do Internetu. Przekonanie właścicieli i menedżerów polskich firm może być kluczowe dla dalszej popularyzacji Internetu. Taki wniosek płynie z najnowszego raportu zaprezentowanego wczoraj przez operatora telewizji kablowej UPC Polska.
Raport został oparty o wyniki ankiet przeprowadzonych na zlecenie kablówki przez dwie firmy doradcze: irlandzką Amarach Research i Deloitte.
Sieć raczej w domu
Badania prowadzone wśród osób korzystających z Internetu i firm pokazały m. in., że Polacy często pracują...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta