Apteki: między informacją a reklamą
3 stycznia br. na łamach dodatku „Prawo co dnia" ukazał się artykuł dotyczący zakazu reklamy aptek i ich działalności autorstwa radców prawnych Bartosza Pawelczyka oraz Krzysztofa Kozika („Właściciel apteki powinien umieć odróżnić informację od reklamy"). Wspomniane zagadnienie jest bardzo istotne z punktu widzenia działalności farmaceutów oraz jest przedmiotem licznych stanowisk samorządu aptekarskiego.
Podzielając przedstawione w nim poglądy, należy zwrócić jednak uwagę na jeszcze dwa aspekty poruszanej sprawy.
Przede wszystkim na rynku usług ubezpieczeniowych pojawiają się coraz częściej oferty grupowych ubezpieczeń „lekowych", których założeniem jest możliwość korzystania przez ubezpieczonych z promocyjnej oferty aptek objętych zakresem takiego ubezpieczenia.
W świetle przedstawionego orzecznictwa uzasadniony wydaje...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta