Dawny pracownik w starej teczce
09 kwietnia 2014 | Dobra Firma | GO
Przyjmując ponownie na etat tę samą osobę, szef może zaoszczędzić na biurokracji, bo nie ma obowiązku tworzyć dla niej nowych akt.
- Pracownik odszedł z firmy w 2013 r. W 2014 r. zatrudniliśmy go ponownie. Czy jego dokumenty mogą być w poprzednich aktach/teczce czy zakładamy nowe? Czy przepisy to określają? – pyta czytelnik.
Nie ma takiej potrzeby, aby pracownikowi zakładać nowe akta. Można więc wykorzystać...
Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta