Z reklamą na łowy talentów
Pracodawcy nie ograniczają się już do udziału w targach pracy. Zabiegają o stażystów w kampaniach reklamowych.
Anita Błaszczak
Świętokrzyska, już czas na staż – kusi na jednej ze stacji warszawskiego metra billboard promujący program stażowy w Banku Millennium. Kilka metrów dalej plakaty reklamowe naklejone na bramkach metra zachęcają „Upoluj najlepszy staż w mieście – rozwiń skrzydła dzięki PZU".
Z kolei reklamy na miejskich rowerach Veturilo kuszą, by zajrzeć na stronę kariery PwC, która promuje swoje staże i praktyki również na billboardach i ekranach w środkach komunikacji miejskiej.
Chcą być widoczni
Takie akcje to nowy trend na polskim rynku, gdzie dotychczas nawet najbardziej aktywni marketingowo pracodawcy promowali swe programy stażowe głównie poprzez udział w targach pracy, sponsoring studenckich konkursów, ogłoszenia w portalach rekrutacyjnych czy nabierającą ostatnio rozpędu aktywność na portalach...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta