Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Lokowanie modne w TV

09 kwietnia 2014 | Pierwsza strona

Wartość product placement, czyli tzw. lokowania produktów, w czterech największych stacjach telewizyjnych w Polsce wyniosła w ub.r. 853 mln zł – wyliczyła firma Pentagon Research.

W rzeczywistości kwoty, jakie zainkasowały stacje za nieprzypadkowe pojawienie się w ich programach i serialach markowych produktów, mogły być sporo mniejsze. Pentagon wylicza bowiem tzw. ekwiwalent reklamowy. Pokazuje on, ile firmy musiałyby zapłacić według cenników (czyli bez zniżek), gdyby chciały przez taki sam czas  reklamować marki w tych kanałach.      —ele

Wydanie: 9810

Wydanie: 9810

Spis treści
Zamów abonament