O czym powinien pamiętać klient
Gdy abonent nie zamawiał usług, może z nich zrezygnować. Wolno mu też rozmawiać o zmianie warunków umowy. Nie wszystko jednak załatwi przez telefon, czasem musi osobiście.
Wizyta w salonie nie zawsze potrzebna
Chcę rozwiązać umowę z operatorem. Ostatnio dużo pracuję i nie mam kiedy tego załatwić po pracy. Czy muszę iść do salonu, czy wystarczy, że zadzwonię i poinformuję o swoim zamiarze?
Są sytuacje, gdy dostawca usług może (czyli nie musi) umożliwić abonentowi zmianę warunków umowy za pomocą środków porozumiewania się na odległość, w szczególności telefonicznie. Takie zmiany możliwe są jednak w ograniczonym zakresie i mogą dotyczyć poza rodzajem świadczonych usług, okresu, na jaki została zawarta umowa (np. przedłużenie jej obowiązywania), okresu rozliczeniowego (np. inny niż miesięczny), pakietu taryfowego i sposobu składania na niego zamówień. Nie da się zatem zmienić przez telefon np. terminu i sposobu wypowiedzenia umowy.
Aby wyeliminować nieporozumienia, rozmowy telefoniczne...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta