Samsung mobilizuje firmy
Technologie | Aby zdobyć klientów biznesowych, koncern tworzy aplikacje działające także na urządzeniach konkurencji.
Urszula Zielińska
Od konferencji Samsung Enterprise Mobility Summit (SEMS) producent i dystrybutor popularnych smartfonów i tabletów zaczyna cykliczne spotkania z klientami biznesowymi w Polsce.
W czwartek odbyła się pierwsza tego typu konferencja. Wzięło w niej udział kilkuset uczestników rekrutujących się spośród kadry menedżerskiej polskich przedsiębiorstw.
– Aby „zmobilizować" firmę, potrzeba technologii, rozwiązań i doradców – mówił Hadrian Baumann, prezes Samsung Electronics Polska. – Wierzę, że uda nam się to razem – dodał.
W stronę biznesu
– Chcemy przekonywać do mobilnych rozwiązań ludzi biznesu, analityków, ludzi od IT. Dopiero współpraca z nimi przynosi faktyczne zmiany – mówił Łukasz Kosuniak, B2B marketing manager w Samsungu.
Firma znana jest przede wszystkim z produktów dla konsumentów. Chce jednak rozwijać się...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta