Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Niezadowolony ma prawo do reklamacji

11 kwietnia 2014 | Prawo | Łukasz Sitek

Skargi | W razie kłopotów z dostępem do internetu czy zawyżonego rachunku telefonicznego możemy domagać się wyjaśnień, a nawet odszkodowania.

łukasz sitek

Klient ma prawo złożyć reklamację. Przysługuje ona w razie niedotrzymania z winy przedsiębiorcy wyznaczonego terminu zawarcia umowy czy niedotrzymania – z winy dostawcy usług – określonego w umowie terminu rozpoczęcia ich świadczenia.

Reklamować wolno również nieprawidłowe obliczenie należności za usługi, a także niewłaściwe bądź nienależyte wykonanie samej usługi.

O czym lepiej nie zapominać

Reklamację możemy przygotować na piśmie lub przekazać ją telefonicznie albo ustnie do protokołu. Możemy zrobić to w każdej jednostce obsługującej użytkowników danego dostawcy usług.

30 dni od złożenia reklamacji ma dostawca usług na to, by się nią zająć...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9812

Wydanie: 9812

Spis treści
Zamów abonament