Niezadowolony ma prawo do reklamacji
Skargi | W razie kłopotów z dostępem do internetu czy zawyżonego rachunku telefonicznego możemy domagać się wyjaśnień, a nawet odszkodowania.
łukasz sitek
Klient ma prawo złożyć reklamację. Przysługuje ona w razie niedotrzymania z winy przedsiębiorcy wyznaczonego terminu zawarcia umowy czy niedotrzymania – z winy dostawcy usług – określonego w umowie terminu rozpoczęcia ich świadczenia.
Reklamować wolno również nieprawidłowe obliczenie należności za usługi, a także niewłaściwe bądź nienależyte wykonanie samej usługi.
O czym lepiej nie zapominać
Reklamację możemy przygotować na piśmie lub przekazać ją telefonicznie albo ustnie do protokołu. Możemy zrobić to w każdej jednostce obsługującej użytkowników danego dostawcy usług.
30 dni od złożenia reklamacji ma dostawca usług na to, by się nią zająć...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta