Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Promocyjna wojna osłabia rynek urody

11 kwietnia 2014 | Ekonomia i Rozwój
Najbardziej dbamy o wygląd włosów i twarzy
źródło: Rzeczpospolita
Najbardziej dbamy o wygląd włosów i twarzy

Kosmetyki | Oczekiwania klientów i presja sieci handlowych 
zmusiły firmy do ustępstw cenowych.

Anita Błaszczak

Rok 2014 zaczął się na polskim rynku kosmetyków pod znakiem chirurgii plastycznej i zaawansowanej kosmetologii. Wśród nowości przybywa takich, które obiecują efekt lasera, liftingu, botoksu czy odbudowę kolagenu.

– Ten widoczny od kilku lat trend się nasila, a towarzyszy mu rywalizacja na patenty – ocenia Joanna Popławska, prezes Polskiego Związku Przemysłu Kosmetycznego, wiceprezes ds. produkcji w globalnych strukturach Oriflame Cosmetics. Jak dodaje, w kosmetykach coraz częściej pojawiają się aktywne substancje opatentowane przez producentów, którzy w ten sposób zapewniają sobie dłuższą przewagę nad rywalami i tym samym ograniczają innym dostęp do nowości.

Setki nowości

Konkurencja jest ostra, gdyż – według badań firmy Nielsen – co roku...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9812

Wydanie: 9812

Spis treści
Zamów abonament