Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Poczta Polska idzie na nowe rynki

18 czerwca 2014 | Ekonomia i rynek
Poczta polska chce wejść w e-commerce
źródło: Rzeczpospolita
Poczta polska chce wejść w e-commerce

E-handel i usługi kurierskie mają pomóc 
operatorowi w powstrzymaniu spadku przychodów.

Michał Duszczyk

Poczta Polska zaprezentowała strategię rozwoju spółki w nowych sektorach – handlu elektronicznego (e-commerce) i usług kurierskich (segment KEP). Ma to umożliwić spółce zasypanie dziury w przychodach powstałej na skutek przegranego przetargu na obsługę wymiaru sprawiedliwości, wartego ponad 0,5 mld zł, oraz spadków na rynku tradycyjnych listów (średniorocznie o 4 proc.).

Nowe rynki

W ramach strategii spółka zaoferuje nowe, innowacyjne usługi; oprócz usług logistycznych PP będzie oferować klientom np. obsługę księgową połączoną z ofertą Banku Pocztowego oraz...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9867

Wydanie: 9867

Spis treści

Media planet

Zamów abonament