Poczta Polska idzie na nowe rynki
E-handel i usługi kurierskie mają pomóc operatorowi w powstrzymaniu spadku przychodów.
Michał Duszczyk
Poczta Polska zaprezentowała strategię rozwoju spółki w nowych sektorach – handlu elektronicznego (e-commerce) i usług kurierskich (segment KEP). Ma to umożliwić spółce zasypanie dziury w przychodach powstałej na skutek przegranego przetargu na obsługę wymiaru sprawiedliwości, wartego ponad 0,5 mld zł, oraz spadków na rynku tradycyjnych listów (średniorocznie o 4 proc.).
Nowe rynki
W ramach strategii spółka zaoferuje nowe, innowacyjne usługi; oprócz usług logistycznych PP będzie oferować klientom np. obsługę księgową połączoną z ofertą Banku Pocztowego oraz...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta