Sport ciągnie w górę reklamowe wydatki na świecie
Oczekiwania dotyczące tegorocznej dynamiki w światowej reklamie rosną. ZenithOptimedia szacuje, że mundial wpłynie na zwiększenie wydatków o 1,5 mld dol.
Światowe Centrum Badań nad reklamą WARC skorygowało właśnie w górę swoje ostatnie prognozy dla globalnego rynku reklamy. Według najnowszych szacunków wydatki na reklamę zwiększą się w tym roku o 5,6 proc. Styczniowe założenia mówiły o 5,3 proc. Jak uzasadniają analitycy, wpłynęła na to zarówno lepsza sytuacja w światowym handlu, jak i rosnąca stabilizacja gospodarcza, ale także zimowa olimpiada...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta