Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Liczy się pomysł, nie grafika

24 czerwca 2014 | Druga strona
źródło: archiwum prywatne

Rozmowa | Michał Mielcarek, redaktor serwisu Gamezilla

Rz: Gra „Godfire: Rise of Prometheus" bydgoskiego studia Vivid Games może się okazać hitem sprzedaży wśród aplikacji na urządzenia mobilne w sklepie App Store. Czym różni się ta produkcja od innych gier mobilnych?

Michał Mielcarek: Na rynku gier mobilnych jest bardzo dużo prostych gier, np. „Angry Birds". Twórcy z Vivid Games próbują tworzyć skomplikowane gry znane z konsol czy komputerów. Taką strategię obrali już przy poprzednim swoim hicie „Real...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9871

Wydanie: 9871

Spis treści

Ściągawka przedsiębiorcy

Zamów abonament