Liczy się pomysł, nie grafika
Rozmowa | Michał Mielcarek, redaktor serwisu Gamezilla
Rz: Gra „Godfire: Rise of Prometheus" bydgoskiego studia Vivid Games może się okazać hitem sprzedaży wśród aplikacji na urządzenia mobilne w sklepie App Store. Czym różni się ta produkcja od innych gier mobilnych?
Michał Mielcarek: Na rynku gier mobilnych jest bardzo dużo prostych gier, np. „Angry Birds". Twórcy z Vivid Games próbują tworzyć skomplikowane gry znane z konsol czy komputerów. Taką strategię obrali już przy poprzednim swoim hicie „Real...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta