Mundial poza internetem
Portale, które nie wykupiły specjalnej licencji, nie mogą używać żadnego z oficjalnych logotypów FIFA na stronach poświęconych mundialowi.
Międzynarodowa Federacja Piłki Nożnej (FIFA) zakazała używania w internecie m.in. wizerunku mundialowej maskotki, logo oraz pucharu. Efekt? Duże portale boją się restrykcji i relacjonują rozgrywki bez pokazywania symboli charakterystycznych dla mistrzostw.
Mistrzostwa to biznes
Umieszczanie znaków zarejestrowanych przez FIFA na stronach internetowych, w szczególności w pobliżu reklam firm, które nie są oficjalnymi sponsorami imprezy, jest absolutnie zakazane. Portale, które nie wykupiły licencji, nie mogą też używać oficjalnych logotypów FIFA na swoich stronach czy zakładkach z treściami poświęconymi rozgrywkom. Aby pomóc zorientować się zainteresowanym w gąszczu zakazów, FIFA wydała liczący 27 stron przewodnik.
– Zasady, co można...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta