Miraculum mocniej stawia na dyskonty i drogerie
Opracowująca i sprzedająca kosmetyki spółka odbudowuje swoją sieć dystrybucji. Celem jest zwiększenie udziału nowoczesnych kanałów sprzedaży.
W 2013 r. w Miraculum przeprowadzono restrukturyzację działu logistycznego, ale bardziej palącym problemem była napięta sytuacja płynnościowa firmy. Teraz, kiedy logistyka została odchudzona, kwestie finansowe na jakiś czas ustabilizowane, a oferta produktowa odświeżona, spółka chce zwiększyć sprzedaż w tzw. nowoczesnym kanale dystrybucji, czyli do...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta