Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Gadżety orężem magików od reklamy

28 czerwca 2014 | Kraj
Pawilon Megafaces wzniesiony podczas olimpiady w Soczi branża reklamowa uznała za najbardziej innowacyjny projekt minionego roku
źródło: materiały prasowe
Pawilon Megafaces wzniesiony podczas olimpiady w Soczi branża reklamowa uznała za najbardziej innowacyjny projekt minionego roku

Technologie | Stara prawda głosiła, że dobra reklama musi opowiadać wciągającą historię. Ale dziś coraz częściej lepiej niż najlepszy spot sprzedają się innowacyjne rozwiązania technologiczne stosowane w akcjach promocyjnych i samych produktach.

magdalena lemaŃska

Na zakończonym w ostatnią sobotę największym na świecie festiwalu reklamowych pomysłów Cannes Lions całe sztaby jurorów obradowały nad prawie 40 tysiącami zgłoszonych prac, a następnie nagradzały najlepsze w aż 17 kategoriach.

Polskie agencje reklamowe załapały się w tym roku na trzy nagrody. Dwie dostała kampania „Bardzo Dobre Maniery" zrealizowana dla Polskiego Czerwonego Krzyża, jedną – akcja „Język polski jest ą-ę" przeprowadzona na zlecenie Polskiej Akademii Nauk.

Laury dla „cyfrowej Mount Rushmore"

Nie załapaliśmy się tym razem w Cannes na nagrody w bardzo ciekawej młodej kategorii nagradzającej najbardziej innowacyjne rozwiązania...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9875

Wydanie: 9875

Spis treści

Pierwsza strona

Publicystyka, Opinie

Okładka o Papieżu

Zamów abonament