Gadżety orężem magików od reklamy
Technologie | Stara prawda głosiła, że dobra reklama musi opowiadać wciągającą historię. Ale dziś coraz częściej lepiej niż najlepszy spot sprzedają się innowacyjne rozwiązania technologiczne stosowane w akcjach promocyjnych i samych produktach.
magdalena lemaŃska
Na zakończonym w ostatnią sobotę największym na świecie festiwalu reklamowych pomysłów Cannes Lions całe sztaby jurorów obradowały nad prawie 40 tysiącami zgłoszonych prac, a następnie nagradzały najlepsze w aż 17 kategoriach.
Polskie agencje reklamowe załapały się w tym roku na trzy nagrody. Dwie dostała kampania „Bardzo Dobre Maniery" zrealizowana dla Polskiego Czerwonego Krzyża, jedną – akcja „Język polski jest ą-ę" przeprowadzona na zlecenie Polskiej Akademii Nauk.
Laury dla „cyfrowej Mount Rushmore"
Nie załapaliśmy się tym razem w Cannes na nagrody w bardzo ciekawej młodej kategorii nagradzającej najbardziej innowacyjne rozwiązania...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta