Solidna karczma z dobrym pieczystym i skuteczną polisą
PRZEDSIĘBIORCY | Ubezpieczenie dla restauracji powinno chronić przed ryzykami właściwymi dla tego rodzaju działalności gospodarczej, jak rozmrożenia, przepięcia, zalania czy spowodowanie szkody u klienta.
Dewastacja restauracyjnego szyldu, stłuczenie witryny, rozmrożenie towaru i poparzenie klienta zupą przez kelnera to tylko kilka przykładów, gdy właścicielowi lokalu gastronomicznego przyda się ubezpieczenie.
Przy prowadzeniu działalności gastronomicznej występuje wiele zagrożeń związanych z posiadanym mieniem oraz odpowiedzialnością cywilną właściciela. Dlatego najlepiej kupić ubezpieczenie pakietowe, uwzględniające wszystkie ryzyka ważne z punktu widzenia osoby prowadzącej restaurację.
Dobranie zakresu ubezpieczenia do własnych potrzeb opłaca się każdemu właścicielowi restauracji, bo koszt polisy będzie zawsze niższy od wartości średniej szkody.
– Formuła ubezpieczenia w pakiecie stwarza możliwość precyzyjnego dopasowania do potrzeb i oczekiwań konkretnych klientów z branży gastronomicznej zarówno małych restauracyjek, jak i większych ekskluzywnych restauracji – tłumaczy Agnieszka Rosa z PZU. – Na uwagę zasługuje zwłaszcza prosty sposób zawierania umowy ubezpieczenia – jedna polisa do wszystkich ubezpieczeń z pakietu – co oznacza minimum formalności i oszczędność czasu.
Kupując polisę, warto zwrócić uwagę czy ochroni ona przed ryzykiem wandalizmu
Na potrzeby ubezpieczenia trzeba zastanowić się, co będzie podlegało ochronie.
– Można założyć, że restauracja to zarówno budynek, w którym się znajduje, wyposażenie,...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta