Droższe zakupy w sieci
Niskie ceny były motorem napędowym e-handlu, ale dziś zrównują się z cenami w sklepach stacjonarnych. Internauci przestają szukać najtańszych ofert.
mchał duszczyk
Z najnowszych danych firmy badawczej GfK wynika, że dotychczasowy rozdźwięk cenowy między sklepami internetowymi a tradycyjnymi zaczyna się mocno kurczyć. Zazwyczaj tańsze produkty, jakie można było kupić w sieci, drożeją, z kolei zakupy fizyczne stają się bardziej atrakcyjne niż dotąd.
– To trend, który można zauważyć w niemal całej Europie. Szczególnie widoczny jest w W. Brytanii, Holandii czy Niemczech, gdzie ceny w e-handlu i handlu tradycyjnym wyraźnie się zrównują – mówi Hanna Żarnowiecka, manager GfK Polonia. Według niej trend ten z pewnością dotrze też do naszego kraju.
Konkurencja cenowa już nieopłacalna
Zdaniem ekspertów atrakcyjność cenowa...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta