Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Polski Black podciął skrzydła Red Bullowi

16 grudnia 2014 | Ciekawa ekonomia
źródło: Rzeczpospolita
źródło: Rzeczpospolita
źródło: Rzeczpospolita

ŻyWność | Napojem energetycznym, na który wydajemy najwięcej, został produkt firmy FoodCare.

Beata Drewnowska

Nieco ponad 19 proc. kwoty, którą Polacy wydali na napoje energetyczne w październiku 2014 r., przypadło na markę Black – podaje jej właściciel, spółka spożywcza FoodCare, powołując się na najnowszy raport firmy badawczej Nielsen. Tak wysoki wyniki sprawił, że po raz pierwszy w swojej czteroletniej historii Blackowi udało się wyprzedzić Red Bulla, dotychczasowego lidera rynku energetyków pod względem wartości sprzedaży.

To kolejny sukces tej polskiej marki. Od trzech lat napój firmowany przez Mika Tysona jest graczem numer jeden pod względem liczby sprzedanych napojów pobudzających w naszym kraju.

– Black nie ma sobie równych. Znokautował konkurentów już nie tylko ilościowo, ale także wartościowo – komentuje Wiesław Włodarski, prezes...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 10018

Wydanie: 10018

Spis treści

Media planet

Zamów abonament