Polubiliśmy duże, inteligentne telewizory
Choć odbiorniki TV tanieją, Polacy kupują ich coraz mniej – wynika z danych GfK. Ale nie dotyczy to inteligentnych telewizorów.
Popyt na odbiorniki LCD w naszym kraju spada. W ubiegłym roku sprzedaż (liczona w okresie od września do sierpnia) zmniejszyła się o niemal 5 proc. Z badań GfK, firmy analizującej rynek, wynika, że kupiliśmy około 2,4 mln płaskich odbiorników, podczas gdy rok wcześniej sprzedano ich o ponad 123 tys. więcej. O zapaści nie ma jednak mowy. Wynik jest lepszy niż w 2012 r., gdy popyt na telewizory LCD sięgnął 2,2 mln sztuk.
Małe TV coraz tańsze
Polacy wciąż najchętniej wybierają ekrany o przekątnej 31 lub 32 cale, 40 cali i 42 cale. W sumie dwie trzecie...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta