Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Rodzimi meblarze powinni wzmacniać narodową markę

26 lutego 2015 | Ekonomia
autor zdjęcia: Hanna Węglewska
źródło: Rzeczpospolita

Rozmowa: Marek Adamowicz, dyrektor biura Ogólnopolskiej Izby Gospodarczej Producentów Mebli

Rz: Ubiegły rok był kolejnym z rekordem, jeśli chodzi o wartość polskiego eksportu mebli. Za granicę nasi producenci sprzedali towar za 33,8 mld zł, co oznacza 14-proc. wzrost. Ten produkt staje się niemal naszym narodowym dobrem eksportowym. Ale pojawiają się głosy, że polscy producenci powinni iść krok dalej i bardziej pracować nad marką...

Marek Adamowicz: Meblarze zdają sobie sprawę, że muszą coraz mocniej konkurować na rynkach europejskich i światowych. Nie chodzi tu już tylko o rywalizację cenową, ale o stałą pracę nad wzornictwem, technologiami wytwarzania mebli, a także technikami sprzedaży....

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 10076

Wydanie: 10076

Spis treści
Zamów abonament