Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Dyskonty podbijają też rynek odzieżowy

12 czerwca 2015 | Ekonomia
Ubrania tanieją, rynek się kurczy
źródło: Rzeczpospolita
Ubrania tanieją, rynek się kurczy

Sieci takie jak KiK, Pepco czy TXM otwierają nowe placówki – już nie tylko 
w miastach powiatowych, ale również 
w aglomeracjach.

W czwartek w Galerii Renova niemiecka sieć dyskontów odzieżowych KiK uruchomiła pierwszy sklep w Warszawie. Jest to 79. placówka firmy w Polsce.

– Zdobywamy kolejne punkty na mapie, marka zyskuje popularność. Jednocześnie jest to sygnał, że zarówno w dużych aglomeracjach, jak i małych miejscowościach mieszkańcy oczekują takiej oferty – mówi Mariusz Kulik, dyrektor...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 10164

Wydanie: 10164

Spis treści
Zamów abonament