Smartfon dla każdego. Apple i Samsung wiedzą, jak to zrobić
Telefon w abonamencie, ale bez udziału operatora, to nowość na rynku.
Michał Duszczyk
W końcu lutego Barcelona stanie się technologiczną stolicą świata. Odbędą się tam targi Mobile World Congress (MWC), największa impreza branży urządzeń mobilnych. Producenci szykują wiele nowości, które do sprzedaży trafią jeszcze w tym roku. Wiodące koncerny pokażą urządzenia, którymi fani nowych technologii będą się ekscytować przez kolejne miesiące.
Impreza zdominowana jest przez wszelkiego rodzaju inteligentne mobilne gadżety: smartfony, tablety, smartwatche, gogle VR, urządzenia smart car i smart home. Ale tym razem największe zainteresowanie może wzbudzić nowatorska usługa, a nie sprzęt.
Usługę wprowadza Samsung. Szczegóły ogłosi na targach. Na razie wiadomo, że chodzi o możliwość kupienia najnowszych modeli smartfonów w abonamencie, ale nie takim płaconym operatorowi telefonii komórkowej.
Zakup aparatu w abonamencie
Teraz na zakup najnowszego flagowca mogą sobie pozwolić nieliczni. Jednorazowy wydatek ok. 2,5 tys. zł skutecznie zniechęca do najnowszych komórek...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta