Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Ubieralne gadżety wejdą nam w krew

04 lutego 2016 | Ekonomia
Rynek ubieralnych urządzeń na świecie i zainteresowanie nimi w Polsce
źródło: Rzeczpospolita
Rynek ubieralnych urządzeń na świecie i zainteresowanie nimi w Polsce

Obok słuchawek bluetooth w tym roku najlepiej sprzedawać się będą inteligentne zegarki i opaski. Ale inżynierowie już pracują nad rozwiązaniami, które będą monitorować pracę naszych organizmów... od wewnątrz.

magdalena lemańska

Wszystkich ubieralnych gadżetów elektronicznych sprzeda się w tym roku na świecie 274,6 mln sztuk, czyli o prawie jedną piątą więcej niż w minionym roku – wynika z danych firmy Gartner badającej rynek elektroniki. W przyszłym ich sprzedaż dalej będzie rosnąć i dobije do 323 mln egzemplarzy.

Zegarki na czele

Najlepiej w tej kategorii mają się sprzedawać inteligentne zegarki. W tym roku ich sprzedaż wzrośnie aż o dwie trzecie i przekroczy 50 mln. Dynamiczny rozwój tego segmentu zapoczątkowała firma Apple, popularyzując ubieralne urządzenia i tworząc na nie modę.

To zegarki mają zdecydowanie najwyższy potencjał sprzedażowy wśród wszystkich ubieralnych urządzeń i w 2019 roku wartość ich sprzedaży sięgnie 17,5 mld dol. – komentuje Angela McIntyre, dyrektor ds. badań w Gartnerze.

Apple nie podał wprawdzie przy okazji żadnych wyników sprzedażowych AppleWatch, ale według...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 10361

Wydanie: 10361

Spis treści
Zamów abonament