Firmy kuszą klientów tabletami, rowerami i autami
Niektórzy deweloperzy niemal stają na głowie, żeby przyciągnąć uwagę kupujących.
O tym, że jesień będzie obfitować w promocje na rynku mieszkań, jest przekonany Tomasz Kołodziejczyk, ekspert redNet Property Group. – Deweloperzy będą też organizować liczne dni otwarte. Zaproponują zajęcia fitness, kino plenerowe, zjazd foodtrucków. Do najbardziej popularnych promocji można zaliczyć wykończenie mieszkań pod klucz za złotówkę i darmowe garaże – wskazuje. Część deweloperów zaoferuje rowery, tablety i smartfony.
Lot balonem i spa
Także Jarosław Mikołaj Skoczeń, ekspert Emmerson Realty, mówi o wysypie jesiennych promocji. – To czas, kiedy sprzedaje się najwięcej mieszkań. Ofert na rynku jest bardzo dużo, dlatego deweloperzy prześcigają się w różnego rodzaju zachętach – wyjaśnia. – Dla klientów najważniejsze są konkretne korzyści finansowe, ale firmy często wolą wykończyć kuchnię czy dać sprzęt AGD. Czasem trafiają się egzotyczne wycieczki, projekt wnętrz, samochody.
Na zbliżający się gorący okres...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta