Nasz rynek urośnie szybciej niż światowy
W tym roku wydatki na reklamę wzrosną w Polsce o 4,4 proc., a w przyszłym już o 5,3 proc. – szacuje dom mediowy Carat Polska. Stanie się tak głównie dzięki internetowi.
Jak szacuje Łukasz Wyglądała, dyrektor ds. mediów cyfrowych w Carat Polska, przyszłoroczny wzrost wydatków na reklamę uplasuje Polskę na czwartym miejscu w regionie Europy Środkowo-Wschodniej pod względem dynamiki wzrostu (po Czechach, Rumunii i Estonii).
– Zwiększenie globalnych wydatków reklamowych nastąpi za sprawą inwestycji w media cyfrowe, których prognozowane tempo wzrostu osiągnie w 2017 r. wartość 16,1 proc., w porównaniu z 13,7 proc. w 2016 r. Szczególnie silny wzrost odnotuje reklama na urządzeniach mobilnych, reklama wideo oraz wydatki na media społecznościowe –...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta