Gorzów będzie podkreślał swoją normalność
Miasto zmienia swoje hasło marketingowe. Będzie się promować jako „Gorzów w sam raz".
Gorzów odświeża swoją Długoterminową Strategię Zarządzania Marką, która została wprowadzona w 2010 r. Zostanie zaprezentowana 22 listopada. – Strategia służy spójnej komunikacji urzędu z mieszkańcami oraz kreowaniu pozytywnego wizerunku miasta na zewnątrz – tłumaczy Ewa Sadowska-Cieślak, rzecznik miasta. Do tej pory miasto promowało się hasłem „Gorzów – Przystań".
– Logotyp z hasłem jest udostępniany bezpłatnie na podstawie umowy licencyjnej, zawieranej pomiędzy miastem Gorzów Wielkopolskim a licencjobiorcą – tłumaczy...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta