Płatne telewizje przenoszą się do internetu
Amerykański AT&T rusza z pakietami kanałów tv online. Zdaniem analityków to początek końca telewizji satelitarnej. magdalena lemańska
Po ubiegłorocznym przejęciu największej amerykańskiej platformy satelitarnej DirecTV amerykański gigant telekomunikacyjny AT&T uzupełnia ofertę o całkiem nową usługę DirecTV Now. W jej ramach, na wzór Netfliksa czy HBO Now, można teraz wykupić sobie w Internecie, nie mając anteny satelitarnej ani wieloletniej umowy z operatorem – całe pakiety kanałów telewizyjnych. – Rozszerzamy nasze portfolio o ofertę dla tych, którzy cenią sobie treści premium, ale chcą też więcej swobody w zawieraniu umów, co lepiej wpisuje się w ich styl życia – mówił John Stankey, szef AT&T Entertainment Group.
Ceny pakietów DirecTV Now wahają się od 35 dol. miesięcznie (za dostęp do...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta