Nie jesteśmy wierni sklepom
Aż 75 proc. Polaków korzysta z programów lojalnościowych. Daje nam to miejsce w czołówce Europy. piotr mazurkiewicz
Tak wysoki odsetek osób korzystających z programów lojalnościowych daje Polsce pozycję w gronie europejskich liderów. Jak wynika z badania TNS dla Comarch, wyższy jest tyko w Wielkiej Brytanii i Szwajcarii.
Głównym motywem korzystania z nich są rabaty i promocje dla posiadaczy kart. Największa grupa chce je otrzymywać e-mailem, a w sprawie stanu punktów konsumenci chcą kontaktować się tylko w sklepie podczas zakupów.
Posiadanie karty nie oznacza, że Polacy są lojalnymi konsumentami. Tylko w przypadku zakupów spożywczych statystyczny klient robi je w pięciu–siedmiu sklepach.
– Polacy są bezwzględni, nie mają sentymentów i gdy przestają im odpowiadać ceny, a w następnej kolejności oferta, od razu...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta