Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Rzeczpospolita TV: Kalinowski: Start-upy nie myślą globalnie

21 marca 2017 | Ekonomia
źródło: materiały prasowe

Start-up to istniejące przedsiębiorstwo, które ma innowacyjny produkt i taki potencjał rozwoju, że nie jest w stanie sfinansować tego w sposób naturalny – mówi Jerzy Kalinowski, partner w KPMG, gość programu Marcina Piaseckiego. Gość przyznał, że niewiele polskich start-upów odnosi sukcesy międzynarodowe. – Jesteśmy w pułapce wielkości Polski. W naturalny sposób przedsiębiorcy i tak samo założyciele start-upów od początku koncentrowali się na naszym kraju. Nie było myślenia globalnego o kliencie na całym świecie – tłumaczył. Kalinowski zaznaczył, że w Polsce na rozwój ma szansę co setny start-up. —gba

Wydanie: 10705

Wydanie: 10705

Spis treści

Publicystyka, Opinie

Zamów abonament