Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Brach: Dane o klientach to realne pieniądze

13 lipca 2017 | Ekonomia
źródło: rzeczpospolita.tv

– Tylko ok. 18 proc. polskich firm wykorzystuje właściwie dane, które gromadzi we własnych systemach – mówił w programie #RZECZoBIZNESIE Paweł Brach, wiceprezes TogetherData. – Wiele firm od kilkunastu lat wdraża big data, czyli gromadzi wielkie zbiory danych i przetwarza je. Niestety, nie każda radzi sobie z tym, by te dane zmonetyzować, czyli przekształcić zbiory danych w realne pieniądze – stwierdził. Wyjaśnił, że chodzi o wykorzystanie danych do zbudowania większej wiedzy o obecnych i potencjalnych klientach i przełożenie tego na bardziej skuteczne procesy wewnątrz przedsiębiorstwa. – Stworzenie pełnego obrazu klienta jest wysłuchaniem potrzeb tych osób. Zbierając dane w jedno miejsce, jesteśmy w stanie lepiej spersonalizować ofertę produktów – podkreślił ekspert.   —gba

Wydanie: 10799

Wydanie: 10799

Spis treści

Rozmowy czwartkowe

Zamów abonament