Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Biznes poznaje wielką moc cyfrowej rozrywki

26 lutego 2019 | Rzeczpospolita Cyfrowa
źródło: Rzeczpospolita

Największe światowe marki biorą się do sponsoringu imprez gamingowych. Potencjał tego rynku doceniły m.in. Mercedes, DHL, STS i Totalizator Sportowy. michał duszczyk

Obecność e-sportu w telewizyjnych ramówkach nikogo już nie dziwi. Pozwala ona nie tylko zwiększyć zainteresowanie graczy i fanów, ale również daje różnego rodzaju firmom przestrzeń do reklamy marki. Jak tłumaczy Konrad Ozimek, menedżer Deloitte Sports Business Group, coraz większa liczba podmiotów z branż niekojarzonych pierwotnie z e-sportem jest zainteresowana taką aktywnością. – Na rynek e-sportowy wchodzą producenci samochodów, banki czy firmy farmaceutyczne. Jest to dla nich nowy kanał komunikacji – podkreśla.

Rośnie np. zainteresowanie Polską Ligą Esportową. W ub. r. wartość ekwiwalentu reklamowego skoczyła o 288 proc., do ponad 7 mln zł. – Rok 2018 śmiało możemy nazwać przełomowym pod względem zainteresowania mediów Polską Ligą Esportową. To przyczyniło się do rozwoju i zwiększenia jej rozpoznawalności – mówi Bartosz Wilczek, odpowiedzialny za e-sport w...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 11291

Wydanie: 11291

Spis treści
Zamów abonament