Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE
POPRZEDNI ARTYKUŁ Z WYDANIA NASTĘPNY ARTYKUŁ Z WYDANIA

Giganci rządzą reklamą w sieci

08 maja 2019 | Pierwsza strona
źródło: Rzeczpospolita

W 2018 roku udział Facebooka i Google'a, dwóch globalnych gigantów cyfrowych z Doliny Krzemowej, w wartości polskiego rynku reklamy internetowej wyniósł nieco ponad 
50 proc. – szacują autorzy najnowszej edycji raportu IAB i PwC AdEx.

Ponieważ wartość tego rynku reklamy urosła w ubiegłym roku do 4,47 mld zł, to na Google'a i Facebooka przypada ponad 2,2 mld zł.

Zdaniem ekspertów nie jest to ich ostatnie słowo i udział amerykańskich grup będzie jeszcze rósł. Mimo to rok 2018 był korzystny dla rodzimych firm internetowych.

POPRZEDNI ARTYKUŁ Z WYDANIA NASTĘPNY ARTYKUŁ Z WYDANIA
Wydanie: 11349

Wydanie: 11349

Spis treści
Zamów abonament