Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Czy markowa melodyjka podbije serca klientów

27 września 2019 | Biznes i finanse | Jerzy Kowalski

Handel byłby właściwie niemożliwy gdyby nie znaki towarowe, czyli mówiąc po ludzku marki należące do przedsiębiorców – i te globalne, ale też i te małe, by nie powiedzieć, funkcjonujące właściwie tylko dla sąsiadów. Menedżerowie nie próżnują. Ciągle poszukują. Pragną, by znaki ich firm były nowoczesne, zarejestrowane, służyły skutecznie zwiększaniu zysków. Permanentnie chcą mieć coraz to bardziej kosmiczne sposoby i instrumenty...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 11469

Wydanie: 11469

Spis treści

Reklama

Komunikaty

Nieprzypisane

Zamów abonament