Jak może brzmieć twoja marka
Odpowiednia identyfikacja muzyczna może potęgować proces trwałego skojarzania towarów lub usług z konkretnym podmiotem gospodarczym.
System wzmacniania zdolności oddziaływania marki, poprzez wykorzystywanie elementów dźwiękowych, zwany audiobrandingiem stanowi istotny element strategii marketingowej przedsiębiorstw zamierzających odnieść sukces rynkowy.
Audiobranding
Używanie niekonwencjonalnych niewidzialnych oznaczeń odróżniających w postaci dźwięków obok innych konwencjonalnych znaków towarowych jak np. znaki słowno-graficzne (w postaci logotypów) powoduje oddziaływanie na zmysł słuchu obok wykorzystywanego najczęściej w rozpoznawaniu marek zmysłu wzroku. Odpowiednia identyfikacja muzyczna może spowodować asocjację towarów lub usług z konkretnym podmiotem gospodarczym.
Znaki towarowe dźwiękowe
Znaki niekonwencjonalne niewidzialne w postaci dźwięków stają się coraz częściej skutecznym...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta