Samochód wizytówką firmy
W myśl zasady „jak cię widzą, tak cię piszą”, samochody służbowe są wizytówką firmy. Zarówno ich marka, klasa, jak i stan techniczny mogą przełożyć się na ocenę firmy przez partnerów biznesowych.
Jako element budowania pozycji, flota świadczy o sytuacji finansowej firmy – samochód wiodącej prestiżowej marki, nowy bądź kilkuletni, zadbany i schludny, budzi zaufanie do przedsiębiorstwa jako kontrahenta – tłumaczy Michał Bartnik, kierownik ds. rozwoju sieci Polskiej Sieci Taxi 19 123.
Można zaobserwować ten trend zwłaszcza wśród instytucji finansowych. Przedstawiciele władz banków czy towarzystw ubezpieczeniowych korzystają z eleganckich i luksusowych aut, co niesie czytelny przekaz – organizacja dysponuje funduszami umożliwiającymi ich zakup, zatem zyskuje...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta