Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Wymuszony uśmiech pracownika to może być kłopot banku

27 września 2019 | Prawo co dnia

PKO BP wdraża nowatorskie rozwiązania, by polepszyć obsługę klientów i monitoruje uśmiechy pracowników. Mateusz Rzemek

 

W wybranych oddziałach banku PKO BP zamontowano urządzenia monitorujące, czy pracownicy obsługujący klientów są uśmiechnięci. Obserwowane są także uśmiechy odwiedzających ich klientów. Jak zapewnia bank, klienci są informowani o udziale w badaniu i wyrażają na to zgodę. Sensory nie zapisują obrazu i dźwięku. Urządzenia dokonują analizy na bieżąco bez zapisywania jakichkolwiek danych.

Jak na razie bank testuje te rozwiązania w wybranych 16 oddziałach w całej Polsce, a udział w badaniach, dobrowolnie i na swój wniosek, bierze stu doradców.

Jak...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 11469

Wydanie: 11469

Spis treści

Reklama

Komunikaty

Nieprzypisane

Zamów abonament