Działania powinny być korzystne dla otoczenia, nie tylko dla firmy
Przedsiębiorstwa, chcąc odnieść sukces rynkowy, powinny działać na rzecz otoczenia, w jakim funkcjonują.
Dzięki przemyślanym przedsięwzięciom są one lepiej postrzegane i szanowane przez społeczeństwo, klientów czy kontrahentów, co przekłada się na ich pozycję na rynku, a także zyski.
– Prowadzenie biznesu opiera się nie tylko na konkurowaniu z innymi, ale także na współpracy. Przedsiębiorstwa, działając wspólnie z otoczeniem – z klientami, innymi firmami, pracownikami – mogą lepiej realizować swoje cele, dostosować swoją ofertę do wymagań otoczenia, a otoczenie dzięki temu może w większym stopniu zaspokajać własne potrzeby. Korzyści czerpią obie strony – mówi prof. SGH dr hab. Piotr Wachowiak, prorektor ds. nauki i zarządzania, dyrektor Instytutu Zarządzania,...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta