Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Działania powinny być korzystne dla otoczenia, nie tylko dla firmy

25 października 2019 | Monitor Biznesu

Przedsiębiorstwa, chcąc odnieść sukces rynkowy, powinny działać na rzecz otoczenia, w jakim funkcjonują.

Dzięki przemyślanym przedsięwzięciom są one lepiej postrzegane i szanowane przez społeczeństwo, klientów czy kontrahentów, co przekłada się na ich pozycję na rynku, a także zyski.

– Prowadzenie biznesu opiera się nie tylko na konkurowaniu z innymi, ale także na współpracy. Przedsiębiorstwa, działając wspólnie z otoczeniem – z klientami, innymi firmami, pracownikami – mogą lepiej realizować swoje cele, dostosować swoją ofertę do wymagań otoczenia, a otoczenie dzięki temu może w większym stopniu zaspokajać własne potrzeby. Korzyści czerpią obie strony – mówi prof. SGH dr hab. Piotr Wachowiak, prorektor ds. nauki i zarządzania, dyrektor Instytutu Zarządzania,...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 11493

Wydanie: 11493

Spis treści

Reklama

CSR + Monitor biznesu + Komunikaty

Monitor Biznesu + Komunikaty

Nieprzypisane

Zamów abonament