Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Nie mamy zaufania do startupów

25 października 2019 | Pierwsza strona

Polacy chcą korzystać 
z nowatorskich technologii finansowych, ale wolą sięgać po te dostarczone przez banki, a nie młode, innowacyjne spółki. michał duszczyk

 

Unijna dyrektywa PSD2 – która ma stać się napędem dla fintechów (startupy z branży finansowej) i stworzyć rynek tzw. otwartej bankowości – weszła w życie już miesiąc temu.

Problem w tym, że sceptycznie do takich projektów, firmowanych przez mało znane firmy, podchodzą sami klienci.

Z badań RBL i Kantara, które „Rzeczpospolita" publikuje jako pierwsza, wynika, że większość Polaków chce, by dostawcą takich innowacji był ich bank. A jeśli nie on, to – jak wskazuje niemal jedna trzecia respondentów – przynajmniej technologiczny gigant, np. Apple czy Google.

Wydanie: 11493

Wydanie: 11493

Spis treści

Reklama

CSR + Monitor biznesu + Komunikaty

Monitor Biznesu + Komunikaty

Nieprzypisane

Zamów abonament