Sport i pandemia pomagają telewizorom
Już co drugi odbiornik sprzedawany nad Wisłą ma przekątną 55 cali. Szukamy też modeli 4K i innowacji. I jesteśmy gotowi za nie płacić więcej.
Polacy inwestują w coraz większe telewizory. Tylko co piąty kupowany odbiornik ma od 19 do 43 cali. Pozostały strumień sprzedaży to większe rozmiary. I to znacznie. Aż 51 proc. ekranów, które stawiamy w swoich salonach, ma 55 cali – wynika z najnowszych danych Ceneo.
Ten pęd do zwiększania przekątnej widoczny jest w naszym kraju już od wielu lat i teraz – wbrew tym imponującym statystkom – zaczyna już zwalniać. Eksperci twierdzą, że rynek już się nasyca.
LED w odwrocie
Mistrzostwa Europy w piłce nożnej i olimpiady to dla dostawców odbiorników TV wyczekiwane imprezy – tradycyjnie takie wydarzenia sportowe sprzyjają popytowi. I nie inaczej jest w tym roku. Euro 2020 oraz igrzyska w Tokio...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta