Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

E-commerce okiem przedsiębiorców

11 czerwca 2021 | Ekonomia i rynek | Artur Osiecki
Przedsiębiorcy sprzedający w formule e-commerce zalecają innym firmom sprzedaż  zarówno na platformach sprzedażowych, jak i przez własne witryny. 7. edycja PHZ odbywa się online
źródło: rztv
Przedsiębiorcy sprzedający w formule e-commerce zalecają innym firmom sprzedaż zarówno na platformach sprzedażowych, jak i przez własne witryny. 7. edycja PHZ odbywa się online
Dagmara  Polak dyrektor marketingu i sprzedaży w diablochairs.com i DOMATOR24.com
źródło: rztv
Dagmara Polak dyrektor marketingu i sprzedaży w diablochairs.com i DOMATOR24.com
Patrycja  Gawarecka dyrektor sprzedaży i marketingu  w Grupie AB.pl
źródło: rztv
Patrycja Gawarecka dyrektor sprzedaży i marketingu w Grupie AB.pl
Michał  Kempa właściciel/prezes firmy GJK Styling / Motos.pl
źródło: rztv
Michał Kempa właściciel/prezes firmy GJK Styling / Motos.pl
Adam  Tomczak prezes zarządu X-PRESS COURIERS sp. z o.o.
źródło: rztv
Adam Tomczak prezes zarządu X-PRESS COURIERS sp. z o.o.

Choć sprzedaż w e-handlu de facto nie ma granic, to jednak rodzimi przedsiębiorcy zwykle zaczynają sprzedaż w formule cross-border od rynków bliskich, ościennych, a więc analogicznie do klasycznej sprzedaży eksportowej.

 

O e-handlu na rynkach europejskich dyskutowano podczas drugiego spotkania w ramach 7. już edycji Programu Handlu Zagranicznego (PHZ), który jest wspólną proeksportową inicjatywą Banku BNP Paribas, wywiadowni gospodarczej Dun & Bradstreet, Korporacji Ubezpieczeń Kredytów Eksportowych oraz Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu, a której od jej powstania w 2018 r. patronuje dziennik „Rzeczpospolita". Tym razem kontynuowano wątek e-commerce w Europie, który, jak podkreśla Piotr Jabłoński, dyrektor departamentu finansowania handlu w Banku BNP Paribas, miał się całkiem dobrze jeszcze przed wybuchem pandemii koronawirusa. – Jednak pandemia ten trend wzrostowy bardzo zdynamizowała. I e-commerce jest jednym z nielicznych wygranych w trudnym okresie pandemicznym. Nam jako organizatorom PHZ chodzi o to, aby jak najwięcej polskich przedsiębiorców poznało mechanizmy rządzące światowym e-handlem i skorzystało z tej formy sprzedaży za granicę – mówił przedstawiciel...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 11984

Wydanie: 11984

Spis treści
Zamów abonament