Reklamacje z ważnych pobudek
Reklamowanie wadliwego towaru to nie wstyd, to prawo. Czasami także po prostu konieczność. Dziś dodatkowo uzasadniona ekonomicznie i ekologicznie.
Wydaje się, że czasy „klientów w krawacie mniej awanturujących się” i „nie mamy pańskiego płaszcza i co nam pan zrobi” już minęły. Z jednej strony klienci coraz lepiej znają swoje prawa. Z drugiej zaś, do tego, że z nich korzystają, przyzwyczaili się sprzedawcy i producenci.
Jest jeszcze trzecia strona, czyli pogoń producentów za ograniczeniem kosztów i zyskami. Stąd bierze się gorsza...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta