Platforma do zarządzania dostawami
W jaki sposób można efektywnie zarządzać ostatnią milą w e-commerce, procesami związanymi z dostawami przesyłek, jakie są trendy światowe i czy można wpłynąć na poprawienie doświadczeń zakupowych konsumenta?
Predykcje wszystkich światowych raportów wskazują, że wartość rynku e-commerce powoli, ale systematycznie rośnie. Udział wartości kontraktowanej w e-sklepach w stosunku do stacjonarnego kanału dystrybucji będzie się zwiększał rok do roku. W Polsce, według danych GUS za lipiec 2023 r., zauważamy niewielki wzrost wartości sprzedaży online w stosunku do czerwca. To pokazuje, że obecna dekoniunktura nie wpływa na spadek wartości handlu internetowego.
Nowy wymiar rozwoju
Trendy wskazują, że internetowy kanał sprzedaży staje się coraz istotniejszy, zarówno ze względu na poziom marżowości, jak i kreowanie nowych doświadczeń konsumentów. Technologia wraz z nowymi możliwościami, jakie daje sztuczna inteligencja, zarządzanie danymi w czasie rzeczywistym powodują, że rozwój tego kanału może osiągnąć nowy wymiar, zwiększając przychody i satysfakcję konsumentów. Gartner zaproponował nowe, modułowe podejście do tworzenia architektury rozwiązań software dla kanałów e-commerce, a przede wszystkim wykorzystywanie gotowych rozwiązań proponowanych przez...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta