Coraz bliżej rentowności
Coraz bliżej rentowności
ILUSTRACJA (C) FLASH PRESS MEDIA
Wszyscy są przekonani o potencjale internetowego handlu, ale to przekonanie nie wystarcza. Nie można w nieskończoność oczekiwać profitów. Trzeba temu dopomóc - podjąć działania, które doprowadzą do rentowności, do pierwszych zysków.
W tym celu - jak wskazują badania przeprowadzone przez Shop. org/The Boston Consulting Group - sklepy podejmują zdecydowane kroki, dążąc do znalezienia najskuteczniejszych sposobów pozyskiwania i utrzymania klientów. Widoczne są już efekty tych działań.
Utrzymać klienta
Badania przeprowadziła Shop. org - jedyne stowarzyszenie handlowców zajmujących się wyłącznie sprzedażą przez Internet. Ponad 400 członków tej organizacji reprezentuje wszystkie segmenty sprzedaży detalicznej za pośrednictwem sieci. Ankieta przeprowadzona została przez tę organizację i doradczą...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta